czwartek, 13 maja 2010

Jak zabić Wampira? - dawne wierzenia

BOŚNIA – należało pochować wampira na rozstaju dróg.

BUŁGARIA
– by zabić wampira należało otoczyć jego grób dzikimi różami i wezwać czarownika, który miał rozkazać duszy wampira wlecieć do butelki. Butelka następnie lądowała w ognisku.

INDIE
– by unicestwić wampira, trzeba było odprawić egzorcyzm, lub wystawić go na promienie słoneczne.

MACEDONIA
– należało na wampira wylać wrzący olej i przebić mu pępek.

NIEMCY
– na grobie wampira trzeba było rozsypać nasiona maku.

POLSKA
oraz ROSJA – aby zabić wampira trzeba było go spalić. Gdy spłonie, jego ciało miało eksplodować, uwalniając z wnętrza wampira ohydne stworzenia (jaszczurki, robaki itp.). Wszystkie należało zabić, by nie zabrały ze sobą „duszy” wampira.

RUMUNIA
– by zabić wampira, trzeba było wyciąć mu serce, przeciąć go na pół, włożyć czosnek do ust i przebić głowę na wylot.

SERBIA
– należało przebić wampirowi szyję oraz odciąć wszystkie palce u nóg.

SZKOCJA
– wampira mogło zabić tylko zimne żelazo (nie mogło być przetopione), lub włożenie cytryny w jego usta.

WĘGRY
– aby pozbyć się wampira trzeba było przebić mu serce kołkiem i przybić do świątyni.

6 komentarzy:

  1. Mnie ludzie unikają i jak przechodzę to się na mnie dziwnie patrzą,tak jakby z odrazą xD to co wampirem jestem? xD chciałabym nim być :P ale nie spotkałam żadnego bo one niestety nie istnieją!To jest biologicznie nie możliwe.Jeśli wampir pił by krew to dostała by się do żołądka a w dużej ilości pewnie by spowodowało to śmierć.Nieśmiertelni nie istnieją,tylko osoby udające wampiry.Jeśli rzekomo legendarne wampiry istnieją to niech się któryś ze mną spotka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, z pewnością nim nie jesteś. Tak, dostanie się krwi do żołądka spowodowało by po pewnym czasie śmierć, u człowieka. Nie można spowodować śmierci u kogoś to już jest martwy. Wampiry istnieją... Żaden Ci się nie pokaże i nie powie "Cześć, jestem wampirem - chciałeś mnie spotkać "
    Aby go zobaczyć, trzeba zasięgnąć specjalnych metod, o których się nie dowiesz, gdyż jak piszesz chciałeś zostać wampirem. Tacy ludzie jak właśnie Ty, nawet nie wiedzą czego pragną i co piszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze to chciałaś jak już bo jestem dziewczyną:P :P Po drugie to po prostu interesuje mnie wszystko co nadprzyrodzone.A wampirem chciałabym zostać nie z powodu tego że naoglądałam się zmierzchu(z czego obejrzałam tylko 1 cz i była do kitu),tylko dlatego że byłabym nieśmiertelna,bo tak szczerzę to po śmierci nie chcę trawić do piekła ani do nieba,więc wolałabym zostać wampirem lub błąkającą się duszą po świecie,tylko szkoda,że nie ma tych PRAWDZIWYCH WAMPIRÓW tylko są takie sekty gdzie ludzie sobie robią kły u dentysty.Raz widziałam dziewczynę w sklepie co miała kły,ale raczej nie była wampirem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. I nie mam nic do ludzi co w nich wierzą.Ja myśle czysto naukowo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No może oprócz ufo gdyż w nie wierzę i często mam z nimi styczność.A to we śnie lub często widzę dziwne obiekty na niebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A i w duchy też,ponieważ też miałam z nimi styczność i kontakt.

    OdpowiedzUsuń