piątek, 1 października 2010

Zmiany na Ziemi przed i po Transformacji

Kilka dni lub tygodni tranzycji będzie trudnym okresem, ale możliwym do zniesienia. Przygotowujcie się teraz do życia bez środków, do których jesteście przyzwyczajeni.

7 Maj, 2010
czaneling: Mark Kimmel

Pozdrowienia dla wszystkich moich ludzkich gości. Jestem duchem za tym, co nazywacie „Ziemią”. Planowałam stosunkowo spokojne przejście na moją nową fizyczną manifestację, a właściwie na powrót do mojej byłej dziewiczej formy, jednak niektórzy moi ludzcy goście wraz z tymi, którzy zajmowali moją powierzchnię przez wiele lat jako najeźdźcy mają inne pomysły. Chcą przeciwstawiać się mojej transformacji do dziewiczej sfery. Rozrzucają swoje urządzenia energetyczne jak gniewne dzieci, chcąc rozgrywać mecz według ich wymagań a nie według moich zasad. Nie powstrzyma mnie to od tranzycji, ale będzie to przejście trudniejsze dla wszystkich zaangażowanych.
Ostatnie trzęsienia ziemi spowodowane były w miejscach, gdzie moja powierzchnia była najbardziej niestabilna. Spowodowało to, że nie tylko trzęsienia w miejscach, gdzie najeźdźcy i ich sojusznicy skoncentrowali swoje urządzenia energetyczne, ale też w innych stronach mojej powierzchni. Płyty tektoniczne mojej fizycznej manifestacji uległy destabilizacji i to zabierze trochę czasu, aby przywrócić je do normalnego poziomu aktywności. W tym okresie ewolucji mojej planety, duże trzęsienia ziemi powinny być sprawą przeszłości.
Wybuch wulkanu, który wyrzucił popiół na całą Europę, był też zakłóceniem mojej powierzchni, która jest zwykle spokojna. Wydarzenia te miały miejsce bez mojego bezpośredniego udziału, ale za moim pozwoleniem, więc można powiedzieć, że miałam w tym moją rękę. Pozwalam na te wydarzenia, aby pokazać moc ciemnej energii, i w ten sposób przebudzić moich ludzkich gości. Macie między sobą tych, którzy nie działają w waszym najlepszym interesie!
Czy będzie więcej trzęsień ziemi i erupcji? Być może. Ja działam w porozumieniu z kosmicznymi braćmi i siostrami w celu zminimalizowania wszystkich takich erupcji i przemieszczeń. Niektóre, najbardziej znane sejsmiczne miejsca, takie jak Yellowstone Caldera i rów tektoniczny w San Andreas były złagadzane przez wiele lat. Niemniej jednak wciąż jest możliwe, że trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów mogą mieć miejsce tam, gdzie wasi kosmiczni bracia i siostry nie koncentrują swoich obronnych energii.
Każdy teraz umieszcza się w swoich odpowiednich lokalizacjach fizycznych. Scena jest gotowa na tranzycję. Każdy człowiek postanawia, aby przetrwać tę tranzycję na jego własny sposób. Wszystko jest przygotowane na końcowy akt.
Patrząc do przodu, po tranzycji, wszyscy, którzy zdecydują się pozostać z moją fizyczną manifestacją, znajdą się w istnym raju, którego nigdy przedtem nie doświadczyli. We współpracy z waszymi braćmi i siostrami z innych planet, moja powierzchnia zostanie oczyszczona z wszelkich pozostałych zanieczyszczeń. Tak, powiedziałam, wszystkie powietrzne zanieczyszczenia znikną. Nie będzie więcej chemtrails lub sztucznych zmian pogody, lub zanieczyszczeń wyrzucanych z kominów. Moje wody ponownie będą płynąć czyste, bez zanieczyszczeń zmywanych z powierzchni ziemi. A to dlatego, że zanieczyszczeń na powierzchni ziemi, już nie będzie. Chociaż jestem w stanie oczyścić się ze wszystkich tych podrażnień sama, to teraz, gdy moja energia została przywrócona, jest to doskonałą okazją do wykazania współpracy, aby wszyscy ci z odległych systemów gwiezdnych, którzy zgromadzili się wokół mnie, mogli mieć rolę w odtworzeniu mojej powierzchni.
Niektórzy wasi bracia i siostry pragną szybko wskoczyć i zrobić wszystko dobrze stosując swoją technologię. Poprosiłam o bardziej umiarkowane podejście, takie które będzie bardziej przyjazne dla ludzi, którzy pozostaną ze mną podczas tej transformacji. Ci, którzy mają specjalne role do odegrania w tym kolejnym etapie, zostali skierowani do bezpiecznych miejsc, gdzie będzie mniej zakłóceń w ich stylu życia.
Ci, którzy pozostają w dużych miastach, będą odczuwali dyslokację najbardziej poważnie. Będą przerwy w dostawie żywności, wody, energii elektrycznej, w skrócie tego, co jest transportowane do miast. Paliwo też będzie niedostępne. W przeciwieństwie ci, którzy będą na wsi, doświadczą mniej lub bardziej normalne życie. W miastach wiele osób zginie.
W tym momencie potomkowie tych, którzy najechali moją fizyczną manifestację wiele tysięcy lat temu działają jak rozdrażnione dzieci. Wiedzą, że ich gra jest przegrana; ostatnia godzina dramatu już jest bliska. Obecnie są zdeterminowani, aby zniszczyć znaczną część pola gry, sceny, przed swoim odejściem. Są oni zmuszani do opuszczenia mojej fizycznej manifestacji przez przytłaczającą obecność światła. Odejdą, albo będą usunięci siłą przez dobroczynne istoty, które przybędą, aby być z moimi ludzkimi gośćmi. Oczekuję, że najeźdźcy będą używać przemocy, aby powodować dalsze spustoszenie. Pracuję z waszymi braćmi i siostrami światła, aby temu przeciwdziałać.
Tak jak powiedziałeś w swoich komunikatach, a inni stwierdzili to samo gdzie indziej, księżyc jest sztuczną strukturą. Został on umieszczony na orbicie wiele, wiele lat temu, jako ciągłe przypomnienie inwazji ciemnej energii. Ponieważ ciemność nie przetrwa, księżyc zniknie. Nie jest on potrzebny w waszej cywilizacji Jedności i dla mojego dziewiczego środowiska. Jego usuniecie wpłynie na moją fizyczną manifestację minimalnie.
Jak już przeczuwacie, czas się zapada. Nie oznacza to, że moja rotacja, lub moja orbita wokół Słońca się zmienia. Są one mniej więcej stałe i kontynuacja nie będzie zachwiana. Podczas, gdy pracujesz i bawisz się, czas zapada się aż do momentu tranzycji do cywilizacji opartej na miłości. Wszystko ponownie pojawi się w świetle Jedności.
Świat, którego doświadczycie po tranzycie nie zmieni się wiele, ponieważ mój podstawowy charakter już się przejawia. Tylko konstrukcje wybudowane przez ludzi znikną i zostaną zastąpione przez struktury bardziej w zgodzie z moją fizyczną manifestacją. Wiele zniknie; wiele się pojawi.
Podczas mojej tranzycji będzie trochę chaosu . Nie będzie on trwał długo i po drugiej stronie czeka was piękny idylliczny raj z pożywieniem, wodą i przyjemnym środowiskiem sprzyjającym dobremu życiu w harmonii ze wszystkim wokoło. Kilka dni lub tygodni tranzycji będzie trudnym okresem, ale nie niemożliwym do zniesienia. Przygotowujcie się teraz do życia bez środków, do których jesteście przyzwyczajeni. W tym samym czasie, otwórzcie się na możliwości nowego sposobu widzenia, słyszenia i dotyku. Umiejętności tych, którzy zgodzili się mi towarzyszyć, będą w pełni wykorzystane. Umiejętności te nie muszą być oczywiste dla was w tej chwili, ponieważ nie będą one związane z tym, co obecnie wykonujecie zawodowo. Więc wejrzyj w siebie: „Jaki podstawowy dar posiadam?” I zacznij pielęgnować go dla narodzin nowej cywilizacji.
Wraz z tymi, którzy zdecydują się na pozostanie ze mną jako „Opiekuni”, będę przemieniała się w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Wszyscy są zaproszeni, aby ze mną się zabrać, ale przewiduję, że tylko niewielu będzie na tyle odważnych, aby to zrobić. Z tymi nielicznymi, zaczniemy ponownie cywilizację światła. I teraz pytanie do tych, którzy czytają te słowa, kto dołączy do mnie w tworzeniu takiej cywilizacji na mojej fizycznej manifestacji? Oferuję dziewiczy raj wolny od strachu i wszystkiego, co mu towarzyszy. Kto dołączy się do mnie? Wszystko będzie dostarczone dla tych, którzy chcą pozostać ze mną. Tak, ty też będziesz zmieniony, będzie ci się bardzo podobać twoja nowa fizyczna postac.

zródło; http://krystal28.wordpress.com/category/duch-ziemi-2/

7 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale podchodze bardzo sceptycznie do wszelakich przekazów chanellingowych. Kim jest ten ktos lub cos, ktore pisze za Nas i przekazuje? Skad mamy wiedziec czy jest dobre czy zle?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie wiemy, trzeba zaufac intuicji i kierowac sie własnym rozumem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cokolwiek podlega zmianie to moga dokonac tego jedynie ci,ktorzy osadzili Rodzaj Ludzki na naszej planecie Ziemi.Slady Obcych(Alien)sa zbyt namacalne by je ignorowac."Mami"(przelozona sluzb medycznych Annunaki)spelnila swoje zadanie i na tym rola plci zenskiej sie skonczyla.Czyzby powstawalo cos innego...? -ben

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek doznaje zmian dzięki sobie, poznaje i wie więcej, od niego zleży czy podda się tym zmianom. Lecz na pewno jest ktoś wyżej, kto nas obserwuję i ingeruję w nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. i tutaj z Tobą sie zgadzam..
    czasem mam okazję zobaczyć -inną rzeczywistość i wiem że to co sie dzieje na ziemi -musi sie wydarzyć aby wielu z Nas przeszło na wyższą płaszczyznę urzeczywistnienia -w wyższy wymiar..
    pozdrawiam gorąco
    alaneiz

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda ;)
    a tak nawiasem mówiąc, czytałaś może przepowiednie Sybilli, żyła przed narodzeniem Chrystusa a jej proroctwa opisują obecną sytuację na świecie...

    OdpowiedzUsuń