środa, 23 listopada 2011

Moja pierwsza strona!! :))

Zapraszam na moją stronę www.magdalenaklich.pl. "Z pasją przez życie"  



Na stronie znajdują się takie kategorie jak:

-Parapsychologia: Rozwój duchowy(porady dla ludzi którzy chcą się rozwijać duchowo

-Fotografia: umieszczone zostaną tam zdjęcia z sesji fotograficznych które wykonuję (jeśli  ktoś jest zainteresowany, mogę zrobić sesję zdjęciową)

-Poezja: będę tam umieszczać moje wiersze 

-Szkice/Rysunki: w tym dziale zostaną umieszczone moje szkice/rysunki węglem lub ołówkiem(jeśli ktoś jest   zainteresowany mogę zrobić portret na zamówienie)

-Wizaż: czyli makijaże jakie wykonuję ( mogę wykonywać makijaż na zlecenie)

-Wokal: umieszczone będą moje wykonania

Serdecznie Zapraszam! zapraszajcie także swoich znajomych:) W komentarzach możecie wyrazić swoją opinię:) Polecam także post o fenomenie Dzieci Indygo jaki ostatnio dodałam na stronie www.magdalenaklich.pl. Oczywiście Blog "Zjawiska Paranormalne" będzie cały czas aktywny ! :)


Ciekawa jestem kto odznaczył to za "niewiarygodne" ...;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz