czwartek, 2 sierpnia 2012

Co to takiego ? UFO..?

1 Sierpnia 2012r. Wyszłam wieczorem, około 21 godziny do sadu z aparatem fotograficznym, by zrobić kilka zdjęć księżycowi. Był akurat w pełni. Następnego dnia przeglądając zdjęcia na komputerze zobaczyłam dziwny obiekt. Skojarzył mi się ze szmaragdem... Jest bardzo ostry jakby wklejony do zdjęcia.
Dodam że w tym miejscu nie rosło żadne drzewo i nie było tam czegoś podobnego lub innego. 

Proszę o wasze opinie.

A oto zdjęcia:













UWAGA ! KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE ZABRONIONE!

3 komentarze:

  1. szkoda ze watermark zaslania sam obiekt i trudno jest sie przyjrzec ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że obiekt jest dobrze widoczny

    OdpowiedzUsuń
  3. wydawało by się, że może to być stara lampa oświetleniowa ale ich jest zazwyczaj więcej i dają światło a nie tylko się świecą, także ta wersja odpada ;) U mnie jednak pojawiało się kilka razy coś na wzór spłaszczonej kuli która po środku miała pas migających świateł. Z okna widziałam, że latanie które były "pod" tym dziwnie migały jakby bardzo szybko zapalały się i gasły.

    OdpowiedzUsuń