wtorek, 6 listopada 2012

Dzieci i ich zainteresowanie Wampirami

 16.jpg
Ostatnio wiele osób pisze do mnie w sprawie wampirów. Są to głównie dzieci! Mało tego, każde twierdzi, iż czytało biblie szatana aby zagłębić się w sprawy o wampirach. Wprowadziłam na blog ograniczenie wiekowe od 18 lat.  Choć wątpię aby  jakieś dziecko zastosowało się do nich, może rodzice takich dzieci zobaczą ograniczenie... Chociaż po tym co usłyszałam od jednego "chłopaczka" nic mnie już nie zdziwi. Jego tatuś sam przyniósł mu taką książeczkę, biblię szatana. Chłopak teraz nie może spać bo coś przy nim jest - zapewne demon, którego na siebie sprowadził. Inny zaś perfidnie kłamie, byle tylko wyciągnąć jakiekolwiek informacje. Uprzedzam, nic wam nie powiem, nawet jak napiszecie prywatną wiadomość. Mogę jednak porozmawiać z osobami rozważnymi i traktującymi to poważnie. Nawet jeśli będziecie się podszywać za starszą osobę, rozpoznam to więc nie ma sensu kłamać. To tzw. Dzieci "Zmierzchu", proszę nie piszcie do mnie z prośbą abym wam coś powiedziała o wampirach, np jak je wezwać. 
Piszcie! jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o rozwoju duchowym, energii, czakrach - na takie pytania chętnie będę odpowiadać.
Teraz blog jest od 18 lat, gdyby się dało byłby od 20... Informacje na blogu traktujcie poważnie i rozważnie.
Nie pchajcie w ręce demonów... 



4 komentarze:

  1. Hej.
    Więc tak;
    Interesuję się wampirami <tylkotym w zjawiskach paranormalnych - szczerze? Nie lubię duchów i tak dalej;/
    Mam 12 lat,ale nie jestem takim dzieciakiem jak inni. Asia jestem jakby co ;d
    Podam ci tu moje gg; 45275781
    Napisz proszę!
    Będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam tylko jedno pytanie. Mam 15 lat i nie interesuję sie niesmiertelnoscia, jednak skoro odradzasz ludziom zagłębiania sie w wampiryzm, to jakim cudem nic cie nie opętalo, skoro tyle wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. też się nad tym zastanawiam skąd masz taką wiedzę o nich...
    odpisz na mój e-mail : justyna-jur@wp.pl czekam z niecierpliwością na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym po prostu wiedzieć jak naprawdę wygladają wampiry, jak ludzie zmieniali się w te istoty, czy istniały i czy nadal istnieją, prosze odpisz mi na e-mail: betinka11xd@o2.pl
    Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń