sobota, 22 grudnia 2012

Nie bądźcie rozczarowani :)


Zdjęcie



Dlaczego jesteście rozczarowani wczorajszym dniem - data 21 grudnia 2012?. 
Nic nie poczuliście, nie szkodzi, nie wszyscy to poczuli. W dniu transformacji poczułam ogromną energię. Nic poza tym się nie działo z czego przeogromnie się cieszę - jest to znakiem, że sytuacja została opanowana;)
Wkroczyliśmy w nową erę, obserwujcie świat i was samych. Znam osoby, które w tym dniu czuły się bardzo różnie, np jedną bardzo ale to bardzo bolała głowa,  jak nigdy. Druga osoba oznajmiła mi, że zobaczyła energię bądź ducha. To właśnie skutki oczyszczania nas i naszej ziemi. Nie bądźcie zawiedzeni, nie wyśmiewajcie się z tego - gdyż przeliśmy to bardzo dobrze.
 
Zdjęcie

3 komentarze:

  1. Ja w piatek poczulem sie oslabiony, jakby przytluminy. Niedobrze mi bylo, nie wiedzialem co mi jest. Ale w sobote juz bylo lepiej i niedziele dobrze. Czy to normalne...??

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym dniu to normalne, gdyż twoje ciało reagowało na dużą dawkę świetlistej energii - oczyszczałeś się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki, podobno ta energia ma narastac i w 2013 ziemia przejdzie w czwarty wymiar...?? Czy wszyscy ludzie przejda...?? Czy tylko ci , ktorzy beda na to gotowi...To bedzie nowy swiat oparty na milosci i prawdzie. Czy moze otrzymalas jakies informacje na ten temat podczas medytacji...?? Nie wiem dlaczego ale od 12-12-12 jestem spokojny i mam w sobie duzo radosci i milosci do innych. Nawet moich nieprzyjaciol polubilem. Nie wiem czy to cos nie tego ze mna...?? Serdecznie i cieplo pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń