poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wzywanie obcych... + Do osób, których ocena jest bardzo pochopna

Czy można wezwać istoty pozaziemskie w jakiś sposób? To dobre pytanie. Swego czasu długo się nad tym zastanawiałam. Jest taka możliwość! Telepatia, to najlepszy sposób na kontakt z "obcymi". Wiele czytałam na różnych forach, gdzie osoby pisały iż świeciły latarką po niebie i następnie coś im się pokazywało. Hmm czy aby na pewno to prawda? Mój sprawdzony sposób to właśnie telepatia. Wyciszcie się przez chwile, niech zapanuje spokój w waszym ciele i duchu. Następnie skupcie się na energii, wyczujcie ją. Pomyślcie o dobrych cywilizacji, o chęci skontaktowania się z nimi. Następnie wyobraźcie sobie słup energii wychodzący z czubka waszej głowy mknący ku górze jak najwyżej, jak najdalej. Myślcie wtedy o "nich", mówcie do nich. Wysyłacie im wtedy sygnał, że chcecie się z nimi skontaktować. Lecz pamiętajcie nie wszyscy są dobrzy i nie wiadomo kto się odezwie. Dlatego ważne jest aby w trakcie wysyłania energii myśleć pozytywnie i czuć energie miłości. Pamiętacie o tym to bardzo ważne. Z mojego doświadczenia to działa.


ps. Do pochopnie oceniających mnie osób:

Nie oceniajcie z góry, gdyż mnie nie znacie i nie wiecie kim jestem. Mój blog ma za zadanie pomóc ludziom w rozwoju duchowym, pomóc tym którzy mają "paranormalny" problem i oczekują pomocy. To skupisko paranormalnych informacji, dla tych, którzy interesują się tematyką parapsychologi. Posty piszę sama, lecz jest wiele postów z odnośnikami ! nie są one mojego autorstwa! (dlatego też daję odnośnik do strony, z której post został zaczerpnięty). Ostrzeżenie o zawartości wprowadziłam ze względu na młodsze osoby interesujące się tematyką wampiryzmu. Ostrzeżenie o kopiowaniu zawartości nie tyczy się postów kopiowanych z innych stron, tylko zdjęć mojego autorstwa;)( odzielic tego nie mogę) Jeśli komuś nie odpowiada ten blog, bądź nie zgadza się z jego zawartością, proszę aby go opuścił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz