piątek, 22 lutego 2013

Sigils - Pieczęcie

http://2.bp.blogspot.com/-ujgeAbqVAac/TzyvjY4id4I/AAAAAAAAAoo/HG_v-zSHxOc/s1600/SecretSealOfSolomon.JPG 


Pieczęć Salomona 
żywana do zamknięcia ducha w naczyniu. Sigil ten narysowany był na naczyniu, w którym duch miał być zamknięty.



 

Pieczęć DEI AEMETH (Enochian)
powstała ona w księdze papieża Horaciusza ok.1500r
Wykorzystywana w Magi Enochiańskiej 
Bardzo skomplikowany sigil o wielu magicznych właściwościach...



Pieczęć Salomona

Alpha i Omega - "O wielki Boże, któryś jest początkiem i końcem"
Agla - [Tyś jest wszechmocny, o Panie]
Tetragrammaton - Boże wszechmocnej mocy, badz zawsze z nami by nas strzec i chronić. Niechaj duch Twój będzie zawsze z nami obecny.


 

Pentagram Salomona

Pieczęć ochronna, zachowuje przed niebezpieczeństwem, a także dowodzi duchem - jeśli po drugiej stronie jest pieczęć danego ducha

Tetragrammaton - Boże wszechmocnej mocy, badz zawsze z nami by nas strzec i chronić. Niechaj duch Twój będzie zawsze z nami obecny.
Soluzen - Ja, rozkazuję Ci duchu z jakiejkolwiek strony świata pochodzisz, być przybył do tego kręgu
Haliza - I pojawił się w ludzkiej postaci 
Bellaton - Przemówił wyraznie, tak bym mógł zrozumieć Twoje słowa
Bellony - Pokaż się i odkryj przed nami swoją potęgę, oddając ją pod moją komendę, uczyć to bez szkody dla mnie lub jakiejkolwiek innej istoty
Hally.Ra - Na zadawne pytania odpowiedz mi prawdziwie i bez błędu 

6 komentarzy:

  1. Witam , wiesz cos wiecej na temat pieczeci Dei Aemeth? druga pieczec.
    Pozdrawiam, i zapraszam na moja strone...

    Nieznajomi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, interesuje mnie pentagram Salomona - gdzie można więcej o tym poczytać???

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się zrobić osobny post o tym pentagramie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam mam prozbe moglibyscie dodac cos o pieczeciach ochronnych znaczy takich w ktore mozna wejsc ale nie mozna wyjsc z gory dziekuje ;) a jezeli chodzi o sztuke geoecji i okultyzm to niczym mnie nie zaskoczycie ;)

    OdpowiedzUsuń