wtorek, 6 sierpnia 2013

Wampir = Demon

Dostaję kolejne maile i komentarze odnośnie wampirów, a więc... jeszcze raz powtórzę. Wampir nie jest taki jak w zmierzchu, nie ma ludzkiej postaci (chyba że przybierze postaci ludzkiej, lub kogoś opęta). To demon i to niebezpieczny, nie jest przyjazny i nie przemieni was... Przywołanie go wiąże się z magią, czarną wysoko-ceremonialną magią, także nie radzę go przywoływać - Chyba nie chcecie mieć do czynienia z demonem, który może was opętać a nawet zabić? no właśnie. Wampir może przybrać postać ludzką, zwierzęcą(wilk bądź nietoperz) a także postać mgły. Także nie piszcie, że chcecie zostać "wampirem", bądź nim jesteście bo to absurdalne. Rozumiem, że się tym interesujecie ale na tym poprzestańcie.






















8 komentarzy:

  1. Boże...widzisz i nie grzmisz..co za ludzie pisza do Ciebie? Chyba za dużo naczytali się sagi "Zmierzch" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne za dużo jest filmów z pseudo wampirami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mam pytanie, co z ludźmi branymi za wampiry w średniowieczu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejj :) tak przeglądam ostatnio twoje forum i uważam że piszesz ciekawe i interesujące posty. I chciałabym zapytać czy napiszesz coś o kitsune czyli tak zwanych lisołakach. Chciałabym wiedzieć co o nich sądzisz i czy wiesz co to jest, ponieważ one są uważane jako japońskie wampiry i demony. Mało o nich wiem ale zachęcam do głębszego poszukiwania na temat tych "stworzeń".
    Michu1798@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chciałabym wiedzieć czy "stanie się" wampirem, może spowodować zniknięcie choroby śmiertelnej? Jeśli masz czas i ochotę mi odpisać to proszę na adres dzikuska-1987@wp.pl lub gg 49447151 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam coś wampirach jest to prawda ?
    http://hpogolnie.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?699744

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo chciałbym być Vampir-em ponieważ byłbym wiecznie młody xD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,
    Ja mam natomiast inne pytanie, skąd wiadomo ze wampiry należą do grupy demonicznej? Mógłby ktoś podesłać jakieś referencje do poczytania?

    OdpowiedzUsuń