sobota, 5 października 2013

Kto się za mnie podszywa...?

Ostatnio pewna osoba napisała do mnie z pretensjami. Rzekomo zrównałam z błotem pewien blog o zjawiskach paranormalnych. Osoba podpisała się moim imieniem i nazwiskiem a także potwierdzając rzekomą tożsamość umieściła link do mojego bloga( tyle, że link ma końcówkę se - czyli Szwecja). Bardzo głupi żart i wcale nie śmieszny... Zachęcam do badań nad zjawiskami paranormalnymi, każdy ma do tego prawo, każdy ma też prawo blogować, zatem nie strofuje blogowiczów i nie wyrażam się w taki sposób w jaki wrażała się osoba pisząca komentarz rzekomo mojego autorstwa.

Przypuszczam, że to złośliwość ludzka + niedojrzałość...
Zatem kimkolwiek jesteś, nie życzę sobie takich sytuacji i grzecznie proszę, aby to się już więcej nie powtórzyło.

7 komentarzy:

  1. ludzie sa niepoważni, wazne ze osoby ktore cie znaja wiedza jaka jestes naprawde

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdaleno, mozliwe, ze moj e-mail do ciebie gdzie sie zapodzial, i po prostu go nie dostalas. Dlatego spytam tutaj, czy po przemienienie w paranormalna istote, mozna wyzdrowiec z chorob typu bialaczka, nowotwor?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ponownie, dostałam Twój e-mail i odpisałam na niego, jeśli nie doszedł powtórzę tutaj. Nie jestem pewna co do tego, dlatego dowiem się tego i dam znać tutaj.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i z niecierpliwoscia czekam na twoj kolejny post ;-)

      Usuń
  4. A więc z moich informacji wynika, iż po przejściu procesu transformacji wydłuża się drastycznie długość życia. Jeśli jednak ktoś chce się przemienić, to można śmiało powiedzieć, że to najtrudniejsza droga do uzdrowienia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie pytanie. Czy istnieją jakieś dowody na to, że ,,transformacja" nadchodzi lub nadeszła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się...Ludzie się boją rzeczy których nie potrafią objąć rozumem i nieświadomie odpychają informację o nich.

    OdpowiedzUsuń