wtorek, 21 października 2014

Tajemnicze krzyże w Lasku Mogilskim w Nowej Hucie



Ile krzyży wisi w Lasku Mogilskim i kto je zawiesza ? Pojawiają się co parę dni w różnych miejscach. Można by przypuszczać, że to pomysł dzieci. Symbole te jednak wiszą na czubkach drzew, na wysokości kilku albo kilkunastu metrów.
Mieszkańcy Nowej Huty wiążą to dziwną sytuację z niewyjaśnionym zdarzeniem, które miało miejsce około miesiąc temu. Jeden z mieszkańców opowiada o dziwnych, jasnych światłach i krzykach, które wyłaniały się właśnie z lasu. Kilka dni po tym zdarzeniu w lesie pojawiły się krzyże. Część mieszkańców Nowej Huty podejrzewa, że w lesie pojawili się sataniści.  Nie ma na to jednak żadnych dowodów.
Symbole wykonane są z gałęzi przewiązane sznurkiem. Niektóre z nich pokryte są jakąś lepką mazią. Większość z nich ukryta jest w głębi lasu, choć można też je spotkać spacerując asfaltową alejką.



Mam nadzieje, że sprawa szybko się wyjaśni i dowiemy się co lub kto rozwiesza krzyże.

 Jeśli ktoś ma więcej informacji na ten temat, proszę o kontakt mailowy.



Rhiamon

4 komentarze:

  1. Pani Magdaleno mam pytanie odnośnie tego czy dzień i miesiąc urodzenia ma znaczenie tak jak w artykule o wilkołakach ja przykładowo byłem urodzony 30 października czy jest w tej dacie coś niezwykłego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wilkolak to demon ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę :O. Nie wiedziałem, że takie coś mogło zdarzyc się w Lasku Mogilskim. Ale słyszałem podobną historię, która również wydarzyła się w Krakowie, a dokładniej w Lesie Witkowickim, gdzie zaginęła grupa studentów. Wcześniej w tamtym lesie też podobno działała jakaś sekta czy sataniści, którzy odprawiali tam rytuały, ale zostali zabici przez miejscowych i od tamtej pory niektórzy twierdzą, że ten las jest nawiedzony. Możesz znaleźc te artykuły w necie, wystarczy wpisac: "Legenda Lasu Witkowice". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń