czwartek, 11 sierpnia 2016

Theresa Cheung - Rozmowy z niebem. Kolejna książka, która trafiła do mnie nie przez przypadek...




 





Nic nie dzieje się bez przyczyny, a istoty "niebiańskie" są obok nas każdego dnia. Możemy z nimi rozmawiać, zadawać im pytania i prosić o pomoc. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, jednak jest to prawdą. Czasami istoty te ukazują się nielicznym z nas pod różnoraką postacią. Istnieje też szereg znaków dawanych nam właśnie od świetlistych istot...

Ostatnio myślałam o moim zmarłym ojcu, było mi bardzo smutno. Przed snem powiedziałam sobie: "przecież umarło tylko jego ciało, tak naprawdę on jest przy mnie blisko". Następnego dnia, obudziło mnie pukanie do drzwi, kiedy otworzyłam oniemiałam. Był to ubogi człowiek, który prosił o coś do zjedzenia. Oniemiałam ponieważ miał oczy mojego ojca, dokładnie takie same, nawet sposób poruszania był taki sam. Prędko pobiegłam po jedzenie i oddałam je człowiekowi, spojrzał na mnie z ogromną wdzięcznością w oczach, pokiwał głową i odszedł. Wiedziałam, że to jakiś znak od mojego ojca, że tak naprawdę czuwa i jest w pobliżu.
Zaraz potem przyszedł listonosz i przyniósł mi oczekiwaną przeze mnie przesyłkę z książką Rozmowy z niebem Theresy Cheung. Niedawno dodawałam post o innej książce tej autorki, która także trafiła do mnie w szczególnym momencie mojego życia, o czym możecie przeczytać TUTAJ.

W książce Rozmowy z Niebem autorka opublikowała wiele niesamowitych historii, które zostały nadesłane do niej przez różnych ludzi z całego świata. Wszystkie te historie to niepodważalne dowody na istnienie drugiej strony, na jej ingerencje w nasze życie i na rozmowy z nią. Wszyscy, którzy nadsyłali swoje historie do Theresy to zwykli ludzie. Zatem przebłysku nieba może doświadczyć każdy, bez względu na wiek, pochodzenie, wyznawaną wiarę, czy tez jej brak - niebo nie dyskryminuje żadnego z nas.

Książkę czyta się błyskawicznie, nie można się od niej oderwać. Jest napisana naprawdę w przejrzysty i ciekawy sposób. Wierzę, że książka nie trafiła do mnie przypadkiem. Są w niej zawarte także historie, w których ludzie opowiadają w jak niezwykły sposób trafiają do nich książki Theresy i zmieniają ich życie. Myślę, że byłam właśnie jedną z tych osób, do której już dwie książki tej autorki nie trafiły przypadkiem i z pewnością była to ingerencja samego nieba.



Z całego serca wszystkim wam polecam książkę Rozmowy z niebem oraz inne, cudowne książki Theresy Cheung!

Rhiamon Rhian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz